reklama

Why are you so black?

Blíži sa leto a študáci si pomaly balia kufre na letné brigády do zahraničia, mnohí to namieria smer USA. Podľa mňa by si mali zobrať dva kufre. Jeden prázdny, lebo si nakúpia toľko handier, že tie doterajšie už aj tak nebudú nosiť a ten druhý na zážitky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tak aj ja prichádzam do jedného zo zábavných parkov USA robiť kolotočárku. Moji spolupracovníci sú prevažne tínedžeri Amíci. Stále mám pocit, že na Slovensku žijeme podobným životným štýlom ako oni, no dostanú ma otázky: „Vy žijete v hradoch? Máte doma televízor? Vy, Slováci, chodíte oblečení v krojoch?"

Rozdiely v zmýšľaní sú na oboch stranách, a tak sa aj mne z času na čas nechtiac „zadarilo"...

V jeden letný večer som mala v zábavnom parku na starosti autodrom. Mojou úlohou bolo spúšťať jazdu, zbierať lístky, vpúšťať dnu ľudí a sem tam pokrikovať, aby jazdili do kola len jedným smerom. Na konci jazdy je dôležité poriadne zvriesknuť, aby ľudia kráčali k exitu pomaly a aby nebežali (dráha sa denne natiera čiernou kolomažou, aby sa autá lepšie šmýkali a jazda bola plynulejšia). Na autodrome si prišla zajazdiť aj jedna slečna, Černoška, zo všetkých vozidiel bolo to jej najťažšie. Ako tak po skončení jazdy kričím: „Please, walk SLOWLY to the exit!" tak vidím, ako sa slečna horko ťažko zdvíha zo zeme a je celá čierna od kolomaže. No čo vás prvé napadne? Mňa ako prvé napadla otázka, prečo je taká zamazaná od kolomaže. No nenapadá ma v tej chvíli, ako sa povie po anglicky špinavá a už vôbec nie kolomaž, tak to zjednoduším a zdvorilo sa pýtam: „Excuse me, why are you so black?" A slečna jak je veľká, tak sa na mňa rozkrikuje, aká som ja rasistka a ako ma udá. No naozaj som to nemyslela tak doslovne a proti Černochom nič nemám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No to už nevysvetlíte...

Petra Vicianová

Petra Vicianová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o cestovný ruch na Slovensku, ale tiež rada cestujem a spoznávam nové kultúry.Riadim sa mottom: "Do what you like. Like what you do." A tak vznikla aj moja cestovka pre milovníkov zážitkových pobytov na Slovensku www.aventuria.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu